Tuesday, September 1, 2009

kena tag la puloq...

lama dah tak buat tag ni... so, harus la kite jawap... tagged by Abrahyn n tag yang sama ini juga telah ditag oleh my penyewa rumah aku Deidaa.. Sila la baca ye tuan puan.. hehehe

1. Anda rasa anda HOT?
tidak sama sekali... mak sangat sejuk sekarang ini... hehehhe

2. Upload gambar kesayangan anda...


3. Kenapa anda suka gambar ini??
sebabkan mase time aku kawin, takde pon bunga pahar cenggini... 

4. Bila kali terakhir anda makan pizza??
hari pertama puasa.. bersama family aku kat Kajang..

5. Lagu terakhir anda dengar??
lagu dari CD Tumbletots Diha n Afiq.. aku sampai naik hafal..

6. Apakah yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
sambil borak2 dengan mama aku n En. Ajaq..

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil?
'D' atau Yana... paling fames org panggil aku 'D'.. atok aku sorang je panggil aku Yana...:)

8. Tag lagi 6 orang dengan senang hati hehehehe...
1. Pn. Hana
2. Pn. Juliaty
3. Pn. Rosediana
4. Cik Zakiah
5. Pn. Norul
6. Pn. CY aka Pn. Yan

*** siapa no 1 kepada anda
anak bujang n anak dara dia sebaya dengan anak2 saya..

*** bagaimana pulak no. 3?
Unimate aku mase di UTM dl.. aku penah pesan beli Parfum Sunflower kat bapak dia dulu2.. ingat tak???

*** pendapat anda pada angka 4?
dia ni kawan pertama aku yang telah sambung study to PhD.. Dr. to be... jauh nun di Ireland...

*** Kata sesuatu tentang orang no 2??
aku sangat bersimpati dengannye pasal umah dia kene pecah masuk pencuri.. dia juga bakal nak masuk rumah baru..

***Kata sesuatu tentang orang no. 6?
Unimate aku jugak... tak sangka lama tak jumpe skali jumpe dalam blog... hehehe

***Kata sesuatu tentang orang no. 5?
antara geng2 aku mase U dl.. dia juga akan menjadi Dr. PhD dalam mase beberapa tahun lagi... 

sila la jawap2 tag2 itu ye puan2... take ur time...

No comments: