Tuesday, September 8, 2009

Hari dah Ramadhan ke 18 kan???

Korang mesti rindu kat aku kan? kan? (yerrr perasan nak mampuih.. hehehe..)
sape la yang rindu kat aku tu kan?
mane la tau kot2 ade silent reader yang rindu.. hahahha.. silent nyerrr la kan...
nape la minah ni dah lama tak hupdate blog dia..

nak kate aku bz wat assignment tak jugak.. aku baru nak sentuh ni ha.. takde masa la pulak nak bukak lappy ni...

last weekend balik umah PIL kat Melaka.. takkkan nak hupdate blog plak.. laptop pon tak bawak.. acara biasa balik berpuasa di Melaka... pastu kan aku happy sekali coz baju kurung n melayu Diha n Afiq sudah siap MIL jahit.. skali 3 pasang memasing.. sakan2...

pastu last Sunday we all berempat beranak bebuka di Crowne Mutiara Hotel KL.. since aku adalah member, dapat la less 50%.. charge makan berdua, jadi bayar untuk sorang...

semalam lak aku berbuka di Restoren Puteri.. En. Ajaq punye client ofis belanja berbuka.. aku turus sama menyibuk di situ.. :P padahal panggil staff saje.. tetiba aku bini staff plak join..

so, Alhamdulillah.. hari ni kami berbuka di rumah sahaja... aku rindu nak masak sebenarnya.. bila dah ke dapur jadi seronok pulak.. dah la dalam freezer penuh bahan2 makan..

hari ni menu kami,
- pucuk ubi n petai masak tempoyak cili api
- sambal udang
- daging masak kicap
- pau kacang merah goreng

u all buka ape??? SELAMAT MENJAMU SELERA ye....:)

No comments: