Wednesday, September 23, 2009

Aku masih disini...

cheewaahhhh....
tengok tajuk macam poyo-poyo je kan? hahahaha...

saje la nak bgtau kat kengkawan.. aku sebenarnya tak sempat nak hupdate blog.. bukan takde mase.. tapi tak sempat...

aku dah start keje pon today... dari raya sampai la ke hari ini, masih lagi berulang-alik ke hospital tgk mak aku...

kalau tak pegi tengok, mcm tak sedap pulak.. bukan jauh pon hospital Ampang Puteri tu.. 10 minit je dari rumah.. adalah melampau kalau tak pegi.. sementara masih ada ibu ni.. kita ambil la peluang untuk menjenguk mereka...

akceli entry aku sambut besday bersama adik2 ku masih tak dapat nak 'up'kan.. sebabnya tak sempat nak upload gamba... tunggu ye.. nanti aku hupdate...

note : mak aku setakat hari ni, Alhamdulillah dah semakin sehat.. cuma doc nak monitor je reading kidney dia.. aku happy bile tgk mak aku ceria... :)

No comments: