Wednesday, August 5, 2009

Al-Fatihah

Kite sedekahkan Al-Fatihah kepada ofismate aku punye wife yang juga our bank staff yang telah kembali ke Rahmatullah semalam akibat denggi berdarah.

Semoga rohnya dicucuri rahmat.. Amin...

aku pi melawat jenazah tadi. sempat la tunggu sampai sembahyang.

ape yang aku sedih sgt, dia meninggalkan anak2 yg masih kecil.. yang buat sebak sgt bile tgk anak2 dia tadi.. hai.. tak tau nak ckp la.. dia meninggal pon dlm usia muda.. 36 tahun umur dia..

dgn takde ape2 tanda kritikal, tau2 meninggal.. its just demam tak kebah dah 2 minggu.. tapi tidak la sampai dia terbaring.. dia still gi ofis..

ajal maut di tangan Tuhan.. dia boleh ambil nyawa kite bile2 masa je kan?

note : aku takleh nak imagine mcmane aku kat tempat dia... :(

5 comments:

mslvoe said...

alfatihah

takut lak sha mbaca.

Wan Haida said...

Al-Fatihah....sedih aku baca...muda lagi...terbayang2 jugak aku kalau berada dalam situasi itu...allah lebih menyanyangi dia...apa2 pun moga roh nye dicucuri rahmat...amin...

MN said...

alfatihah...

sekarang ni mcm selalu sgt dgr org meninggal mengejut.

miz_eda said...

my sympathy goes to keluarga arwah..

al-fatihah

cysev3n said...

al-fatihah..

aku mmg speechless la kalau mai bab2 ni..