Saturday, July 18, 2009

XTVT wajib.. JJCM

This week we tried Cheng Ho pulak...



bile tgk rakan2 blogger pi makan situ, mula la aku mengajak laki aku pi sini.. hehehhe...
utk hujung minggu, diet dari makan malam terkecuali ye tuan puan.. :P
kire rest la setelah 5 hari tak makan dinner.. hahahaha...

we all ambil set meal utk 2 - 3 person n price dia RM69.90 (ada 4 dishes + rice + chinese tea). dia ada byk choices of lauk2 yang u all boleh pilih.. tak terpilih dibuatnya sebab mcm nak rasa semua.. tapi memikirkan kami bertiga je makan, aku lupakan la niat tu...



we all try vege soup, fried tofu, chicken kung po & siakap cheng ho style.. try jugak ambil appetizer dia.. baby octopus... perghhhh!!! mmg sodap ini octopus.. betul la yg macam kengkawan sume ckp... rase mcm nak tapau bawak balik tapi apakan daya, kenyang gilerrr...





note : sorry ye.. aku lupa la nama2 lauk dia tu... n pastukan 4 buka puasa they all serve buffet n oso ala carte.. kite boleh pilih mane kite nak... so, sape2 yang teringin nak berbuka puasa, so call them ok!!


2 comments:

Juliaty said...

aku lama sgt nak try baby squid dia nie diana.tapi jauhnye nak ke area sanun dari shah alam.price & food ok tak??

Diana Sulaiman said...

julie - price n food ok.. sedap gak la.. and worth it jugak... pi la makan.. seskali skala pi area sini... :)