Thursday, July 2, 2009

Tunggang Langgang...


Aku terpaksa EL hari ni.. dah la semalam kena paksa cuti..
bbsitter anak2 aku demam takleh nak bangun..
kul 5 lebey pagi tadi dia sms aku...
bincang2 ngan laki aku, aku gak kene cuti.. sebab dia ade meeting ngan KP utk event esok..
aku ni sebenar-benarnya takleh nak coti coz one of my staff pi umrah..
tp nak wat camne, kene mintak tlg unit lain la back up..
haru je kalu customer dtg takde sape nak attend..
pulak tu balance cuti aku mmg dah nazak2 sampai ke bln 12 nanti.. silap2 raya mmg tak cuti..

dgn diha pon tak gi kindie jugak.. afiq sgt la lasak.. memanjat ke sana ke mari.. mulut aku ni dari tadi jadi loud speaker.. memekik je kejenye.. diha pon satu, menyakat adik je.. yg adik plak buli kakak.. tunggang langgang dibuatnya..
sudahnya, aku keluarkan playpen letak tengah rumah.. letak dua2 dlm tu.. gasak korang main dlm tu..
sempat la aku basuh kain, basuh bilik air, vacuum umah nnnnnnnnnnnnnnnnnnn... surf internet.. hehehehe...

3 comments:

artisticklytouch said...

yang kakak tuh dah besar ar, dah tak muat dalam play pen tuh ...ha ha

cysev3n said...

amik MC la kalau gitu.. ngeeee.. aku pun setahun ada 12 hari je cuti.. syahdu!

Diana Sulaiman said...

art - ape lak tak muat.. muat aaa.. still leh tido kat situ tau..

yan - MC pon dah nak max dah nie.. huhuhu...