Wednesday, June 24, 2009

Macam mana ni??????

Diha will be standard 1 year 2011..
so, ade sesetengah parents yg dah sebok mendaftar anak2 dorang utk primary school...
mcm aku gak la.. sebok2 nak mendaftar gak tapiiiii.................

tak tau nak daftar sekolah mane? either nak daftar SK Tmn Setiawangsa or SK Tmn Melawati.. acik pon buntu.. since bbsitter aku akan berpindah kat area Ukay Perdana tu.. so, ingat aku nak bg 1 sekolah la ngan anak2 dia.. senang dia nak menghantar n menjemput... atau dlm erti kata lain pi skolah sama2 ngan anak dia...

ikut dia nak suh Diha daftar kat Tmn Setiawangsa coz senang nak pi skolah agama.. tapi husband dia tak ckp pape pon.. kalau kat Melawati susah plak nak carik skolah agama area rumah.. yg ade private school.. kalau nak pi skolah agama area Melawati, jauh pulak dari rumah... aku pon mcm confuse jap...

kalau nak skolah Setiawangsa, this yr aku dah kene daftar.. takut penuh... kalau Melawati, next yr pon boleh... tapikan, bleh ke kalu aku dah daftar sekolah, then tetiba nak tukar skolah lain? boleh ke ek?

aku mengharapkan jawapan dari laki bbsitter aku dlm masa terdekat ini...

note : skolah punye ofis bukak ke sabtu????

4 comments:

Hana said...

Boleh dena. Cam anas, thn lps lg aku dh daftar kt skolah sg buloh, tp nnt dia gi skolah damansara utama. And pejabat skolah ada bukak hari sabtu, stgh hari. He he he.

Wan Haida said...

aah diana...boleh tukar...tapi make sure nak tukar before dapat surat...kalau dah dapat surat tu nanti proses penukaran nyer akan jadi lambat coz kena thru Kementerian pendidikan....pejabat sekolah bukak on Saturday (half day only...aku pun sudah daftar tisya at SKTTDI 1....sekolah ku dulu...heheheh:)

Diana Sulaiman said...

ok begitu.. kalu camtu aku leh amik borang dl aaa... nak kene bwk ape ek?

Hana said...

Bwk le surat beranak. And standby bil letrik or bil air incase depa mntk.