Sunday, May 24, 2009

Kami dah balik...

Alhamdulillah... we all dah selamat sampai umah dari Melaka...

balik awal coz ade org nak betul bumbung umah yang tak abis2 bocor...

Balik2, terus dgn berkobar2nye nak masak pasta... coz last Friday aritu tlh membeli spaghetti n segala mak nenek seafood... carik2 pasta tak jupe... aku tanye laki aku mane dia letak? dgn tak bersalahnye dia ckp dalam almari.. sudahnye aku suh dia carik sendiri...

dia pon tak ingat mane dia letak.. rase2 dia tertinggal kat Jusco.. aku mula la hangin...

makcik dah la berkobar2 nak masak ni... bukan senang aku nak masak coz aku dah lama tak masuk dapur.. ahaksss... aku suh jugak dia pi beli spaghetti...

hehehhe... akhirnya aku telah berjaya memasak Creamy Seafood Pasta utk laki n anak2 aku... yum.. yum...

6 comments:

~Eila @ Along~ said...

wahh..sedapnyaaa..leh bg resepi..senang tak buat...

Hana said...

it's definitely a perfect time for... POTLUCKKKKKKK!

Wan Haida said...

nyummm diana...apa lagi tepek ler resepi...thihiii:)

DeanPieen said...

Hi Diana!
Salam perkenalan....teruja tengok spagg u ni...nak resepi gak boleh tak?

Diana Sulaiman said...

kengkawan ku.. i'allah.. aku akan tepek resepi pasta aku yg tak seberapa ini.. tunggu yek..

DeanPieen said...

tengkiu diana...akan ku tunggu huhu detik tiba saat itu...hehehhee...