Sunday, April 5, 2009

My Bro Wedding (Majlis Menyambut Menantu)

ni serba sedikit gamba yang aku cilok dr fb official photog aku Ladyct..
lgpon ini je la gamba2 kenangan yang aku ade yang nak aku simpan..
pasni album n vcd dah siap, pengantin la yg simpan..
Lgpun saje nak bg execise mata suh tgk gamba2 dari membaca cerita2 merepek aku ni.. hahaha..
Layan jugak k!


- aku suka gamba ni.. cute je afiq tido gitu.. -


- me, hubby n my kids -


- gift 4 the main table (vip) -


- the pelamin... aku suka sgt.. -


- wif the vip guest at the main table, Datuk Radzi (my mum's uncle) -


- pengapit ina & najib (yg baru kawin jugak) with the flower girls n boy -


- flower girls.. tgk la anak aku tu.. ngan mekap2 kat muka.. kemain lagik.. -


- ha.. ini la adik aku... -


- view from entrance -


- gift 4 the guest.. yang tak cukup sebenarnya.. guest ramai yg luar biasa -


- our official videog (kc & hubby).. photog (siti & hubby).. TQ n jgn serik ye.. -


- my mama n papa -

5 comments:

deidaa said...

Comey nya pelamin...
bila plak sy nak kawen ni.. kekeke!

Sy ada cyst both side kak,
dah besar benor.. so operate buang le :D

mamaelly said...

i pun sker pelamin tu!!

Wan Haida said...

AKU PUN SUKE PELAMIN TUH...BUAT NGAN SIAPA?

Hana said...

aku pun sker gak! belakang tu fresh flowers ek... bestttt!

Diana Sulaiman said...

wan - aku amik butik pengantin kat wangsa maju tu.. amik dari majalah pengantin.. takde sape rekomen pon.. aku gamble je amik coz dah lambat kan... pastu alhamdulillah, servis dia cukup puas hati.. leh la rekomen kat sape2... kebetulan bos butik tu, anak dia same kindie ngan diha..

hana - itu bunga blkg bkn fresh tau.. artificial saja.. nampak mcm fresh kan?