Tuesday, April 21, 2009

Afiq b'day celebration & family gathering


- maaf atas gamba yang kureng itu.. adik aku la snap ni.. golap semacam je.. tetiba jadi penyokong chelsea mlm tu... -

Afiq b'day party yang patutnya pada Sabtu lepas terpaksa aku batalkan atas sebab mak aku operation tapak kaki n Afiq jugak baru baik dari2 viral fever .. Segala persiapan yang aku dah buat, terpaksa aku cancel.. Aku mintak maaf byk kat kengkawan atas pembatalan ini..

Mcm tak sedapkan mak kite sakit, kite lak bersuka ria sambut besday... Mak aku dah pon discharge from APSH last Thursday.. Alhamdulillah..

So, disebabkan nak sambut gak b'day Afiq, we all buat kecil-kecilan kat umah parents aku di Kajang.. wat BBQ skali.. kire ala2 family gathering.. Bkn je sambut b'day Afiq, sambut skali b'day laki aku n adik bongsu aku yg D.O.B. dorang2 ni sgt2 la dekat..


- b'day boys... except itu budak pakai bj belang2.. b'day bln 12-

Yang penting anak2 aku happy n kek juga chantekk n sodap.. yum..yum..


- ini kek sgt sedap.. boleh order kat Anna.. -

More pics boleh tgk kat flickr aku...

No comments: