Tuesday, March 17, 2009

Setelah penat bekerja...

Penat seh 3 hari berturut2 wat wedding adik laki aku... We use to called him Abg Ngah or nama penuh dia Ismail Putra..

Setelah bertungkus lumus bekerja menyiapkan segala benda, at last both pengantin tlh membelanja we all (3 kawan baik adik aku, aku, hubby n kids) kat Chilli's KLCC..

A very big2 thank u kat 3 kengkawan adik aku Epul, Wan & Aphong coz from friday till yesterday dorang bertiga ni je la yg menolong.. dorang tido umah parents aku n pandai la bwk diri.. bagus betul.. susah nak dpt kengkawan mcm ni.. tolong dr pagi smpai tengah malam..

Thanks 4 the treat Abg Ngah & Sarah... Selamat Pengantin Baru & Semoga Kekal Ke Akhir Hayat...

To Sarah, welkam to the family...

Note : Gambar kawin nanti dl ye... aku story benda lain dl..





No comments: