Monday, February 2, 2009

Satay Ikan

Korang penah tgk tak satay ikan ni?

Ni fast food mase aku skolah 20 thn lepas.. every time balik skolah mesti benda satay ni.. time tu seingat aku satu cucuk 10sen.. tapi besau2.. tadi on the way nak balik rumah, nampak ade pakcik tu jual satay ikan ni kat depan sekolah agama tu... aku suh laki aku patah balik semata2 nak beli satay ni.. harga dia 20sen.. ok la but kecik2 molek je.. tak puas makan pon..

pasni aku nak borong je terus dari pakcik tu.. hahahaha... tamak haloba sungguh..

memula tu laki aku masam muka dia coz suh patah balik.. skali sampai umah dia n Diha bedal sampai abis.. sudahnya aku rasa secucuk je.. bayangkan beli 2 hinggit ade 10 cucuk.. ceh poyo sungguh..

Note : tu la.. lain kali kalu aku ajak pi beli makan tu, jgn la masam2 muka.. sebab benda makan yg aku promote tu sure sedap punye... pesanan khas utk laki aku.. heheheh...

4 comments:

chomelista homestay said...

Wah sedapnya sate ikan itu!
Kalo kat kelate mmg glamer!
1ketul seposen.. hehehe!

Sekali beli harus 2 3ringgit.. huhu!

Puan Gee said...

masa gee kecik2 pun slalu beli satay ikan nie... kuahnya mesti nak yg manis campur pedas ;)

Diana Sulaiman said...

deidaa - sane 10sen.. sini 20sen.. sini susah sket nak jupe.. skalu jual kat skolah2 je..

pn. gee - ya betullll... kuahnya manis campur pedas gee..

de 'kool said...

kawan kalo balik TM mesti xmis sate nih. Kat Klate ore panggey "lokchin"... best wooo...