Wednesday, February 18, 2009

Nak panggil ape lak ni?







U all tgk la ini budak... haiyoo... suka sgt main toy kak long dia.. dia dah tau kat mane suis dapur tu.. tok..tek..tok..tek.. dia pusing bg bunyi... pon dah tau kat mane oven... dtg2 sure bukak oven dl ambil periuk.. kak long plak dah tak brape layan sgt main masak2 ni.. sejak2 masuk school ni.. sebok tgk buku je la...

5 comments:

~Eila @ Along~ said...

waahhh..syoknya jadi anak zaman skang..kecik2 dah main masak2 ye..dah bsar sok leh jadi chef..rajin2 ke dapur tau!

Hana said...

aik! afiq masak dlm bilik ke? takpe dena, kalau ada minat masak tu sgt bagus. senang hidup ko nanti :p

mamaelly said...

ni terblk ngan farah nih...sbb toys kat rmh lg byk lorries & cars, dia lg minat main toys irfan plak sekrg nih...main masak2 jarang sgt2 la...

Wan Haida said...

Diana, panggil chef afiq...:)

ibu 2AZ said...

menan masak2 tuh lagik menarik yek afiq..tkpe nnt leh tolong mama kan..hehehhe