Friday, February 27, 2009

Mcmane nak berdisplin?

Tadi kat ofis ade x-staff(pensioner) merangkap kawan mak aku dtg kat ofis.. skali dia tegur aku dah semakin bolat... dah la aku ni mmg2 dah sedia bolat...

isk! camne ek nak bagi diri ni berdisiplin sket? aku terasa gak mcm bdn aku ni naik.. baju ade sedikit ketat la jugak..

haiyoo.. makan selera je skang ni.. nak kata, ada no. 3 tak mungkin.. hehehe.. sehari2 nak posa, tapi asik bertangguh..

exercise jgn ckp la.. malas sungguh.. budak2 ofis sume selim melim.. dorang tak naik, aku yg makin naik.. mane taknya, everyday skang ni dok makan tangguh.. ade je yg sponsor..

korang ade petua tak? cara nak bagi aku displin sket n kuatkan iman tak makan.. or ade ke ubat2 diet yg aku leh coba? :)

3 comments:

~Eila @ Along~ said...

diana, nak selim senang je...minum green tea setiap hari..takpun minum air asam jawa setiap pagi..tapi kena embunkan dulu semalaman ok...

Zeti Zain said...

Yes,Diana of coz i ingat u.
And yes i ada carseat to let go. Feel free to view http://zetibecky.fotopages.com/?entry=1759013

Kengkawan said...

Senang jer Diana, elakkan nasik dan minuman bergula. Lauk pauk ayam itik semua bole makan la kecuali nasik. Dinner dan breakfirst amik roti breakthrugh yang harga 3 hinggit lebih ngan susu anlene perasa coklat. Makan sup sayur ngan buah la kalu malam rasa lapar lagi. Kalu luncuh ratah lima ekor ikan pun takpe janji kenyang. Dua tiga hari tu memang perut rasa lain sket. Pas seminggu kira ok la. Kene kuat semangat, anggap nikmat makan tu setakat kat tekak jer, pas masuk perut tak rasa apa dah. Selamat berjaya