Wednesday, January 14, 2009

Tagged by Hana

The rules: Link to your tagger and post these rules.List 8 random facts about yourself and tag 8 people.

hmmm... ni ha dia.. silalah baca ye... :)

1. tak suka berselerak. nanti berserabut kepala. kalau nampak selerak sane sini mesti muka masam je. mula la mulut tu nak start membebel...

2. suka masak tapi takde masa nak masak.. koleksi buku2 masakan mmg byk gile.. lebih byk dari story book.. mcm chef gitu.. hehehe

3. tak suka iron bj n sidai baju.. kalau kat rumah ni, keje laki aku la.. hehehe..

4. sgt suka membeli handbag.. rasanya koleksi handbag ada la lebey 100 kot.. membazir sungguh..

5. sangat suka pink kaler.. segala mak nenek kaler pink kalau aku nampak sure
cantik di mata... hehehe

6. suka membebel n kuat membebel.. (camne nak buang tabiat buruk ni??)

7. suka shopping walaupun poket tgh kering.. tak kesah la apa nak di'shopping'.. walaupon pen sebatang..

8. seorang yang garang.. (mak aku ckp mcm mak tiri..)

okeh! harap puas hati sume membaca ye..

aku tag org2 di bawah ni pulak:
1. gee
2. siti fatimah
3. wan norhafizah
4. Iena
5. Ajaq (Hubby)
6. zaiti
7. deidaa
8. maznun

2 comments:

Farah said...

Di, aku dh penah kene yg ni.. nnt double entry lak.. tak yah le ye..

Anonymous said...

thanks 4 the tag i will do it k soon :)