Sunday, November 30, 2008

Weekend at Melaka

Weekend lepas ni, we goin back to hubby's hometown at Melaka... Ade wedding cousin laki aku.. We called her Kak Yah.. Selamat Pengantin Baru to Kak Yah & her hubby abg Rashid.. Actually, they all dah pun bernikah tapi buat kat UK.. since Kak Yah actually workin at UK as a nurse.. Kiranye ni majlis sambut menantu la ni.. Her hubby is a indian guy converted to Islam..




Wedding is on Sunday.. so, on Saturday tu apa lagi, jalan2 carik pasal la.. saja nak ngabiskan duit.. dah tak dapat pi shopping mall kat KL, kat Melaka pon jadi la.. we all pi Melaka Parade..


Sempat la pi Parkson belikan mama seluar n Crocs Shoes for mama oso.. since mama takleh nak pakai kasut lain.. jadinya aku belasah belikan Crocs Mary Jane..



Town Melaka sesak gile on Saturday tu.. jemu rasa dok dalam kete lama2.. but sempat la aku snap gamba2 kesesakan kat dalam town tu.. Maybe sebab kat Melaka dah ada Eye on Malaysia kot & Menara Taming Sari.. tu yg ramai dtg n kebetulan school holiday plak.. Teringin lak aku nak pi naik Menara Taming Sari tu.. tapi aku tau laki aku ni jenis gayat sket.. jadinya tgk dari jauh je la..





Byk dah aku tulis ni.. nanti sambung entry lain plak.. chiow..

No comments: